2014. március 29., szombat

Szép Ernő: Törődj velem


Törődj velem, törődj velem,
Csak kérem, nem követelem,
Bár három éve vagy te házas,
S elhalt a szerelem, a lázas,
Bár más asszonyt is ún a férje,
Te még ne únj, ne dobjál félre,
Drágám, ne légy még hűtelen,
Törődj velem,
Az Istenért, törődj velem.

Ha sétálunk, belém karolj,
Egy pillantással udvarolj,
Tudniillik nekem, ne másnak,
Ne bámuld, akik szembe másznak,
S veled ha kávéházba mentem,
Az újságot ne kérjed menten,
S ne ásíts, azt úgy szégyellem -
Törődj velem,
Ó, légy kedves, törődj velem.

Dicsérd meg az új kalapom,
El ne felejtsd a névnapom,
Mint elfelejtesz csókot adni,
Ha irodába kell rohanni . . .
Én más ékszert úgy nem kívánok,
Mint egy csókot, mint egy virágot,
Ezt oly ragyogva viselem,
Törődj velem.
Csak egy kicsit törődj velem.

Van már egy édes gyerekem,
Anyaszerep a szerepem,
De szeretem, akié lettem,
Más férfi? nincs. Az lehetetlen!
Bocsásd meg ezt a nagy hibámat,
Hogy olyan ostobán imádlak,
És hogy a flört nem kenyerem,
Törődj velem,
Szépen kérlek, törődj velem.

S azt kívánom, ha este van,
Még mellém símulj fiúsan,
Mesélj, nevess, keresd az ajkam,
Ne tedd magad túl rögtön rajtam,
Kívánom a szívdobogásod,
A reszketésed, dadogásod,
Mint mikor dúlt a szerelem . . .
Törődj velem,
Egyetlenem, törődj velem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése