2014. március 19., szerda

Csukás István - Tavaszi vers


 Tavaszi vers


Az ablakhoz nyomul az orgona
az ablaküvegen át rám nevet
amit nem tudok megunni soha
a kékszemű tavaszi üzenet.

Gyerek leszek egy percre újra én
örökzöld időmből kipislogok
a létezés halhatatlan ívén
a teremtésig visszacsusszanok.

Boldog részecske, együtt lüktetek
s kinyílok mohón, mint tavaszi ág
ledobjuk, unt kabátot, a telet
s szívemmel ver a születő világ.

Mert jó élni, e gyermeki hittel
így fordulok én is a fény felé
s tudom, hogy majd a többi szelíddel
lelkem földi jutalmát meglelé!

4 megjegyzés:

  1. ...milyen jó a természetnek! Minden , tavasszal "megfiatalodhat"..Ezért volna jó orgonaként pompázni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a tavasz, és az ősz a két kedvenc évszakom.Úgy szeretnék olyan helyen lakni ahol csak ez a kettő ismétlődne. :)

      Törlés
  2. -No és a tél, meg a nyár??
    Ugye, hogy azokat is éppúgy imádod...
    /Gondolj csak a gyönyörű karácsonyra, amit valaki úgy szeret!/
    ...mert mindegyik annyi szépséget kínál felénk, csak győzzük észre venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van. :))
      Én szeretem a napsugaras karácsonyokat is nagyon.

      Most kiábrándítottalak??

      Törlés